Op onze corona informatiepagina vind je alles voor een onbezorgde vakantie bij Roompot.

Reviews

Hof Domburg scoort gemiddeld een 8,3

We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 15.802 beoordelingen.

Aanbevelen
Algehele verblijf
Kindvriendelijkheid
Schoonmaak
Supermarkt
Zwembad

Naam: Frans Strikwerda
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Schoonmaak

Te veel vragen

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Supermarkt
Zwembad
Schoonmaak

Top locatie en groen opgezet park

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Schoonmaak

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Supermarkt
Schoonmaak

Mede dankzij het mooie weer hebben we een heerlijke week gehad. Het park ligt op beloopbare afstand van het strand en het huisje is ruim en licht.

Naam: Karin
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Supermarkt
Zwembad
Schoonmaak
Kindvriendelijkheid

Ben er nu 2x geweest en beide keren vond ik het speelgedeelte/kidsclub erg warm. De eerste keer bij gebrek aan airco, de tweede keer te hoge verwarming.

Annimatie en zwembad zijn super. Zo leuk dat onze kinderen het park niet af willen.

Naam: Geverifieerde gast
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Supermarkt
Schoonmaak

Fijn, rustig park met goede ligging vlakbij zee en dorp.

Naam: M.G.W. Kloppenburg Van As
Datum: 03 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Supermarkt
Zwembad

Wij zijn 1 maand geweest..
Helemaal Super….

Naam: Ama Vrielink
Datum: 02 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen
Schoonmaak

Prettig verblijf in dit park gehad. Voor herhaling vatbaar medio maart 2023.

Naam: Chantal Bernabe
Datum: 02 oktober 2022

Algehele verblijf
Aanbevelen

Ik wou een nieuwe boeking maken voor 2023. Mijn man is minder mobiel en wou nr de plaats kijken of deze geschikt was voor ons . Ik vroeg om deze plaats even vast te houden daar ik zo snel mogelijk terug kom . Na ongeveer 10-15 minuten kwam ik terug en kreeg te horen dat deze plaats niet meer beschikbaar was . Ik was furieus. Ik had het bij de medewerker gevraagd en deze zei geen probleem . De medewerker was plots niet meer bereikbaar . Anders had ik hem over de balie getrokken. Het was een plaats voor 3 maanden daar mijn man hof Domburg aangenaam vind en hij met bijna alles tevreden is . Het sanitair is goed bereikbaar voor hem die in een scootmobiel zit wegens amputatie van een been . Het was voor ons leuk geweest daar ik dan 1X te caravan met tent voor langere tijd kon opbouwen . Hij is niet meer de jongste en helaas regelmatig moet geopereerd worden voor kanker . Dit was het ideale voor hem . Helaas was het ons niet gegund . Ik heb nog een mail met excuses gekregen maar daar heb ik geen plaats voor . Pech gehad ..... ik heb wel een plaats voor september. Als er niets tussenkomt bij hem . Spijtig vind ik ook dat wij ons Engels moeten boven halen om in het restaurant iets te bestellen . Overal is wel een tekort aan personeel, maar een cursus Nederlands kan geen kwaad . Een jonge dame van Spaanse Oregons deed wel moeite in het Nederlands. Proficiat voor haar . Van de rest een aangenaam park , proper , en gezellig , Mvg Chantal Bernabé

Naam: J. Zwinkels
Datum: 02 oktober 2022

Algehele verblijf